lördagen var lugn

Tja tja.. Hände som sagt nada på lördagen. Dååhhrrå. Var med malin ett tag och vi for på stan såg nå tjejer. Som vi hade ganska kul åt. Det var även så att alla var typ på coop igår. Elles pappa, annerli krook , Elina, Jag malin , Robin och han syster och engla, marcus och jens och joel och även wille och ida! ALLa bara kom in när vi skulle fara. Hahah! Det var lite kul. Annars var det lung hemma kväll. Tråkigt att höra ett en kompis säger saker bakom ens rygg. Hoppas det inte händer igen.  Sen blev det att sova.

Nu är malin på väg hit. Tänker visa ett ställe som vi kanske ska boka semster till. Måste bestämma mig till imorgon ifall jag ska med till cypen. Vill så gärna ha med robin men vet inte om jag iss fara ifall han inte kommer med. Men men, ska snacka med malin och höra va hon tycker. KULKUL.. 
Senare ikväll blir det beck, ska nog kanske se det hos malin. och skulle även på 94ornas match tror jag ikväll.  
Ni vinner tjejer

Imorgon har jag och älsklingen 8 måndaers dag<3
Fan va jag älskar dig!
på morgoen ska Jag, Madde, Annie , Malin och kanske Sanne. Även robin ifall han vill komma:) och grilla. Mysigt!
Sen blir det att jag ska kanske vara med robin. <3

Aja nu har malin kommit ;) Pusstja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0