Kallt!

Hejheeej
, såå nu var tisdagens skoldag avklarad. Idag har jag lagat mat på hk blev super gott tycket både jag och Malin. Dagen har rullat på som vanligt. Och efter skolan for jag en sväng till malin och plugga lite smått för provet men malin sov typ :S Men men, Ska plugga mera nu snart. Det mest intresanta på guldbaldet är efter kriget. Och ´det är typ det jag kan. så småste lära mig lite om ljuva 20 talet och lite om kriget också och hitler också för det är prov imorgon. Får se ifall jag far och tränar idag.

Jag fryser som fan undrar ifall jag har febber?:O Det är ju ändå varnt här inne? Ähh får kolla upp det.
Nu ska jag Pluggga så hör av er på sms ifall det är något ;) Pusspuss/julia*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0