Jag är alltid vid din sida!

Nu har jag packat, duschat och allt det där som ska göras innan man far någonstans. Ska ringa Malin snart en snabbis, var något viktigt hon ville prata om. Och så klart ställer jag upp. Saknar Robin så mycket, men snart träffar jag han:) Han mår bättre, vilket är jätte bra:) Kommer blogga från Min syster senare ikväll. Vet inte när jag kommer till henne för måste ta bussen från sundebyn till henne. och det är typ några mil. Haha..


min packning + det jag har på mig nu.
Lägger inte upp någon bild på det men en beskrivning.

Det jag har på mig nu är.
jeans leggings, svart boxarlinne från Gina Tricot och röd teamsportia tröja.

Det jag har med mig.
packade för tre dagar. ifall att!

rosa tunica från GinaTricot, svart tunica från GinaTricot, två par svarta tights från gina tricot, En kort vit stickad kofta från JC, vita och svarta strumpor. Lite underkläder och så. plus sminket, parfym, tandborste och hårspray, Allt får plats i min handväska.   



bild av mig till dig älskling!<3
xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0