hejsan hejsan

Det blir ingen blogg förutom kanske nån mobil blogg då och då i helgen. Ska och spela lilla VM och far halv 7 imorgon och kommer hem kring kanske 6 på söndag. Kulkul.. På lördag är det något slags disco. Det låter juh verkligen kul. och intressant. Eller så inte. men vi ska väl ändå titta för bi och kolla vad det är iallafall. 

Idag har jag sett en film med malin lagat mat hämtat hennes syster och så varit på stan och ätit på fra med elle, Malin och Jozie. Sen var jag tvungen att dra och handla lite grejs till imorgon och packa och så. Sitter och smsar med Robin nu. Asså något jag kommer sakna han i helg. Det suger men jag får väl fara till han någon dag  och hälsa på Han är ju min lilla sjukling. <3

KUL, så ska lägga mig snart ska upp vid halv 6 eller 5 opch äta ordenklig frukost typ gröt.och dricka en fruktdrink som pappa har gjort. och så.. SEn är våran första match kl 10. Och jag har allt packat och klart. YEES!

godnatt! pusspuss/julia*


Kommentarer
Postat av: Carina

Jättemysig musik du har pá bloggen!=)

Hoppas ni vinner!!

2009-03-07 @ 22:50:21
URL: http://ninainbcn.devote.se
Postat av: Tilda

Sugen på en alldeles egen spakväll hemma som knappt kostar pengar alls? Läs min blogg för massor av tips!

2009-03-08 @ 01:09:18
URL: http://tildasthoughts.blogspot.com
Postat av: vesna

Vilka vakcra bilder :)

En blogg i min smak !!!

2009-03-08 @ 15:48:25
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0