Min älskade hylla!

Åh, idag är det då söndag! Grymt skönt. I morse gav jag mig själv en riktig sovmorgon. Det var ganska länge sen jag sov till 12:) eller drog mig iallafall till 12. Och sen ringde robin och så log jag och pratade med han ett tag :) Det var mys!
Sen beslöt jag mig att stiga upp och slänga in mig i duschen. och gjorde ansikspilling. Och efter duschen plockade jag mina ögon bryn. MYS!

Föresten
har jag ju inte vissa er. Hur min hylla ser ut när den är uppe på väggen det tog ett bra tag innan den kom upp. Typ 2 år. Men nu är den uppe och använs förfullt.


Love Yahh!


Kommentarer
Postat av: NATHALIE

SV: Jo varsegod :)

2009-06-07 @ 14:12:16
URL: http://nathaliito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0