Jordgubbar + Bastu!



Och jag vet att ni börjar bli less på ordet jordgubbar, men det är ju de jag jobbar med. Haha, Idag var det ändåa lite stressigt men ändå helt okey. Träffade Anna för första gången och hon var riktigt trevlig och timmarna gick riktigt fort.
Vi fick sålt en hel del. Och ett par poliser kom och hälsade på.
Var väl någon som hade ringt för att det stod en skåpbil bakom oss. Hahah, måste ha sett konstigt ut. Och dom var faktiskt lite läskiga. Men men allt gick juh bra..

Imorgon så jobbar jag kl 12.00 till 15.00 , säger bara en sak, Fan va tur att inte öppna för kan tänka mig att det är en hel del som kommer just i början. Haha!  Vilken tur att vi har svenska jordgubbar imorgon på vissa andra ställen har dom bara tyska. Hoppas bara inte dom svenska tar slut!:O 

Nu när jag kom hem så hade Pappa och mamma värmt upp Bastun så badade bastu ett tag, men det blev förvarmt. Ska snart göra lite situps och lite armhävningar sen se en film och dricka te.

Kolla cool version av pokerface!


xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0