Igår var det bal! men bilderna kommer senare


Hejhej alla kära läsare! :)

Igår var det bal i kalix och så klart var jag där och knäppte bilder på ALLA klänningar. 150 st! tror jag det var. Och tänkte sätta  in varandra bild senare idag eller imorgon. Idag är det fredag och jag och malin hara varit och fixat Nea och Jennys student frilla. Även plattat nån söt tjejs hår. Sen kom jag hem och gick och la mig på dirren. VAR så trött!  


Men nu har jag vaknat och håller på att fixat till i mitt rum. Syster är nämligen påväg trots myrorna även fast det inte var nå många. Robin är också påväg snart till kalix, Till mig och sen ska vi väl fixa oss för ikväll. Ikväll ska nämligen Manhems 9or firas! Galet va kul vi ska ha.  Sen efter allt kul  far jag och robin och sover hos mig. Underbart!:)

2 dagen på sommarlovet och det är hur kul som helst!
hoppas bara att barbro pratar med rektorn genom att det hade blivit en miss vid betygen.
Rätt ska vara rätt!

Jaja, ni måste jag forsätta. Love yaah!

Kommentarer
Postat av: Mikk

Jättefin blogg !:)

2009-06-12 @ 19:45:03
URL: http://onormalaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0