Fylking och Aschberg I kalix!

Tänkt börja bertäa om att idag har det varit en kanon dag om man bortser från skolan som har varit ganska tråkigt. Men jag åkte snål skjus med Johannes på hans cykel ända till repa sen gick jag där ifrån. Sen blev det att se topmodell Slänga i sig maten och fara till Jenny. 

Sen blev det att fara till starndängarna och vänta in Hjärt och robban. Haha! Vi väntade typ 1 en och en halv timma. fast det var ganska kul det också. Sen kom dom tillslut och ja, hade inte kamerean med mig. Men ska försöka knäppa en bild på mig och hjärt ;) Haha! Så på torsdag ska jag göra ett nytt försök ;) Däremot har jag en bild när Aschberg körde skoter över kalix älven. 

Hade faktiskt hoppast på att han skulle sjuknka Men det var juh ändå ganska tur att han klarade sig. Haha!



Och haha Jag och jenny kom med på någon slacks film/ Tv Haha, Man riktigt vände bort blicken. när den kom ;)
så ni kanske ser mig på tv och det går inte att missa för jag var typ hur nära som helst Haha! på kanal 8 :) SYND att man inte ahr den aknalen men kanske går att lägga upp ett klipp eller nåt sen ;)

xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0