Dör av värmen !!

Hej hej bloggen
Idag for jag till småbåtshamnen för att umgås med Sanne och Amelelie.
När jag kom dit kom jag på att jag hade glömt bikinin så kom pappa med den och sen åkte vi Vattenskoter på älven.
Det var skit kul! Tack!
Sen for vi upp på Fra och tog en milke shake och jag hade en ahndduk på mig för jag har bränt mina överarmar! :O
Skit jobbigt! Men med massor av after sun så blir det nog bra ikväll :) På Frasses träffade vi Annie också.
Skit länge sen.. Men gumman känns som om du aldrig har tid för oss?
Efter Fra så blev det att gå och kolla läget i stan.. Det var typ ingen marknad och typ inge folk?:O Men kanske kommer mer imorgon?:)
Ikväll blir det iallafall stan.
Funderar va jag ska ha på mig :) men kanske ska fråga jenny ifall jag får låna en kjol av henne:)


Kalix dagarna förra året! :D

Fan va tjotvigt inlägget blev men va faan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0