11 månader med Min älskling!



Idag är det min och robins 11 månaders dag:)
Kan ni fatta 11 månader?:O
Det kan inte jag:)
Tiden har gått så fort men som sagt älskling tiden går fort när man har roligt!
Och det kan jag lova att vi har med alla galna påhitt som vi hittar på.
Men jag kan inte säga mer än att jag är så glad att du är min och att jag är din! För du och jag robin, vi passar så bra ihop. Vi har typ aldrig bråkat!  Hur bra är inte det?:)
Och vi är 100 % ärliga alltid med varandra. Och vi litar till 110% på varandra. Vilket är exakt det man gör när man har ett stadigt och bra förhållande. Och med allt detta vill jag säga du är det bästa som har hänt mig ROBIN LARSSON! Utan dig är jag inget. Och jag älskar dig gullet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0