I Love You <3

Hejheej Bloggen

Ja tänkte berätta lite om Min och Robins 1års Dag.

Nå dagen började med att jag gick upp och var så glad och skrev ut fotona till kärleksförklarelsen som jag skulle ge till han. Och sen Hoppa jag i duschen och sen så Blev det att fara till stan och köpa blommor och hyra film. 
Det var tur att jag hade lämnat blommorna i bilen för jag mötte min snygging vid hem köp och så hjälpte han mig att hyra en film och andra hyrde jag.
Hyrde Patriks 1.5 och låt en rätte komma in.  

sen for jag hem byte om och gjorde mig klar och for till Robin, Efter ett tag så åt vi lassange! (min favorit rätt!) 
Och efter middagen gick vi till hans stuga och gav varandra presenterna.
Jag gav till min snygging


en Kärlekförklaring
det är en bok med minnen om våran första puss och första gången nät jag träffade hans föräldrar.
En bok som man kan fylla i och berätta sin känslor och minnen och sin kärlek helt enkelt.


Lacoste parfymkit
i samma parfym som jag gav förra gången men en större flaska och med två ducshgel.
Bara för att han älskar den och att förra flaskan håller på att ta slut.


Och en vacker ros
men den såg ionte ut så här utan det var en stor ros me små vita blommor runt. Robin kanske knäpper en bild och visar på sin blogg! :) Så då får nu se:)

Mina presenter kommer upp i nästa inlägg!:)

sen gick vi in till hans hus och åt godis och popcorn och höll han och kollade på låt den rätte komma in.
Måste säga att den var riktigt dålig
svenska vampyr filmer går typ inte hem.
Sen så gick vi till han stuga och såg patrik 1,5 den var mycket bättre.
Fan riktigt bra var den.. Många skratt!
Sen myste vi och sen kollade vi ut mot vattnet och myste var så romantisk att bara sitta där med den man verkligen älskar.
Sen la vi oss båda var såååå trötta!

DET var värdens bästa 1års dag!
Tack älsklingen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0