Nu ska ni få något ni har väntat på!

Hejhej. Har inte hunnit skiriva så långa inlägg men jag tänkte
att jag skriver ett långt till er som gillar att läsa om mitt liv.


Tisdagas
fyllde Mamma år och vi årnade ett litet kalas och dom inbjudna var: Kalle, Katja, Pappa, Jenny, Lars, Wilma, NOva, Mormor och Robin. När robin kom så lekte vi med busbarnen. Och det var ganska kul. Robin är så bra med barn!
När maten var klar åt vi grillspet och potatis och sallad. Mums. Sen satt vi bara och snackade och robin lärde känna min familj lite bättre :) Sen blev det fika, mumsit.. Efter ett tag plockade de fram geni.. Och vi delade upp oss i lag.

Lag 1 jag katja och Jenny
Lag 2 Kalle och HOOD!
Lag 3 Mamma och Pappa.

Så klart skrattade jag jenny och katty mest av alla :) Haha, sen blev det att krypa ner i min och robins säng i min gamla lekstuga. Vi sov i en 80 centimeters säng! DET var ganska trångt kan jag lungt säga.

På onsdagen

Fick jag veta att robin skulle iväg till stockholm så ville verkligen hitta på något med han innan han skulle fara. så då frågade vi Danne i min förra klass och Hanna ifall vi skulle ha dubbel date. Så då gick vi och åt pizza på Kina.
Och sen fick vi springa när vi skulle se Ice age 3. Och sen så satt vi och pratade efter bion. Riktigt mysigt
På kvällen umgicks vi bara.

Torsdagen

dagen robin skulle fara.. Jag målade för fösta gången i mitt liv och det blev ganska bra. Sen gick jag och katty ut och gick. Så mötte vi Robin så stannade dom bilen och vevva ner rutan och så fick jag en drive in KYSS! DEN ni!
Sen blev det att fara hem och äta massa godis och sånt..

Fredagen
så målade vi igen , blev ganska bra. vi hittade en katt som är bortsprungen också. Den bor tillfälligt hos oss.
Så ifall ni har en katt som är en bruma kan ni juh höra av er till mig.
sen kom malin och måla min naglar och sen sov jag hos henne.

Idag
har det  varit stek så jag och katty har legat och stekt på stuttsmattan och nu ska jag göra mig klar för idag ska vi firra mamma igen! KUL KUL!


- Julia, du kanske ska titta när han knäpper dig!
-Men jag tittar juh med ett öga?!:O
- Nej det gör du inte?


- NU TITTAR JAG IALLAFALL KOLLA



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va söt du är! <3

2009-07-11 @ 17:53:41
Postat av: Evelina

Jenny wikström? :D

2009-07-11 @ 18:51:39
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0