Då var RixFM festivalen gjord!

Dagen började med att jag vacknade i robins famn och sen så hoppade vi i havet och badade och svammla på..
Sen raka vägen till duschen och sen for vi till mig. Sen kom malin. Och sen tog vi bussen.
När vi väl var frame så gick jag och robin och kolla runt lite, och gick på marknad :)

Sen kom jag och älskling fram till att va fan om vi ändå är i luleå kan vi väl unna oss lite lyx. Så då gick vi till exotic och Robin frågade om dom kunde göra ett undantag för oss för att han äter där så ofta. Ifall vi kan få buffe för två. Den heter inte buffe men kommer fan inte på vad det heter,
Men det var så att man fick först peking soppa och bröd till förrätt sen 
man tog olika sotters kött och olikasortets sås och typ bambuskot och kastanjer och tomater.. Sen så ger man det till en kock som steker det framför en. Sen tar man typ lite kalla grönsaker om man vill också. Och så fick man ris till.
Sen får man äta hur mycket som helst där också! :)


Skit gött för 171 kr! :)
Lite stolt ;) Robin ska skicka bild så får ni se! :)

Sen for vi till själva festival området och så  träffa vi nadja och dom och stod och dansa och hoppa och skrek mde dom :) sen så kom Robins föreldrar och hämta oss och vi somnade duns! :)

pusspuss/julia*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0