1års dag idag med älskligen<3

Idag är det 1årsen jag och robin bokade platser på bion för att gå och se narnia 2.
Vi stod i kön ocg smygkollade på varandra och gav varandra en kram
när vi var där inne bjöd han mig på bion och jag bjöd på popcorna.
När vi hade satt oss slog mitt hjärta så hårt så jag trodde att det skulle ramla ut.
När han tog min hand blev jag så lycklig.
Filmen bara flög iväg och till slut skulle vi gå silda vägar hem och daten slutade med en kyss.
Den här daten kommer vi aldrig glömma den var perfekt!


Karl Johan Robin larsson, du har gjort så mitt liv bättre!
När jag är med dig har jag så roligt och blir så lycklig.
du förstår mig, Du liksom fattar när jag inte mår bra eller är ledsen och då finns du där för mig!<3
Precis som när du inte mår bra eller är ledsen finns jag där för dig!
Idag är det 1år sedan vi var på bio för fösta gången tillsammans, men det känns verkligen inte som ett år?! 
Men som du sa att vi har juh så roligt så tiden bara rinner iväg.
Men vi har gjort en massa roliga saker som känns som agtt vi gjorde de igår. 
Robin jag avgudar dig som person för att du vågar vara dig själv och skiter i vad dom andra tycker!
Och du är värdens bästa pojkvän. Du är helt enkelt bäst!<3
Och du är mitt allt!
Jag älskar dig Robin och kommer aldrig sluta göra det!


Kyss på dig bubben min!


Kommentarer
Postat av: Christina

Naaauw, Vad gulligt ! :)

Ni verkar passa perfekt ihop (a)

2009-07-02 @ 10:46:19
URL: http://reallovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0