why why why?

Måste bara få skriva av mig lite. Fattar bara inte vad som händer? känns som vi  växer ifrån varanda eller något? håller jag på att bli moggnre och du är kvar? Man vet aldrig. Vill verkligen inte mista dig som en nära kompis men känns som arr vi knapt pratar med varandra nå mera? du hör aldrig av dig.. Och det känns bara konstigt att du dissar så dära. Hoppas vi hittar tillbacka till varandra men jag kan inte vara för säker. Just nu finns det några i mitt liv som jag kan lite på till hundra 100%. Dom några är 3 st riktiga vänner såna vänner som aldrig sviker.

jag är glad för dom jag har som verkligen ställer upp i alla väder. Och tro mig jag vet när någon är en falsk kompis man är sig att se det efter ett tag. och vet du vad jag tänker inte fälla en tår! 


xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0