Westman & co

Hejhej, alla galda. tänkte börja med att berätta om min dag :)

Dagen började med matteoch jag, Jonna och Annelie från min klass fick gå in i ett rum med våran lärare och träna till det muntligamatteprovet. Och det var lätt en massa uti volym och flaskor. sen blev det att ha engelska läxprovet det alla var såå orloliga för gick också bra. sen blev det lång rast och sen elverådsmöte. OCH ALL KLASSER TYCKER MATEN HAR BLIVIT DÅLIGARE! Varför fattar ingen att man vill inte äta sånt dära? Ja sen blev det att lyssna på krippis och sen ner på stan kolla på 9an utställning! Fasnade för en bild:) Evelina B i 9J :) Den var grymt snygg! Sen blev det att fara och fika med Malin, Älsklingen och Annie :) Sen hem och bara ta det lungt vara med malin en stund och sen träning!:)

Skönt med träning! trodde det skulle bli fys men inte det. blev däremot massa skott. Roligt! Och träningen gick bra:)
Och jaa man tränade så klart i en westman & co träja gör smyg reklam vettni! :)


Gammal bild :) Diggar att ha brunt hår men det är bara så att blond är mer mig;) Och det är fan sant!:) Haha;)
xoxo/julia*


 


Kommentarer
Postat av: Sötis*

Snälla du, sämre heter det SÄMRE!!!! Checka särstavningen också är du söt! ;*

2009-01-30 @ 15:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0