Tisdag, på skolan :)

hejhej, jag har lektion med lars nu och vi får sitta med datorerna. vi ska lära oss något nytt pogram. fast kan det redan ;) Idag har ja på mig en svart vit tunica med något sorts mönster på börstet:) sen har jag ett guld halsband och guld örhängen som jag fick av sara. svarta tights och vanliga sockar. svarta skin stövlar och bara för att det är skit kallt  så har jag en rosa kofta.
Fil:Heli.robinsonr44.750pix.jpg

Kul kul, vi svamlar med datorerna och att arbet med power point är riktigt roligt. vi ska nämligen göra ett arbete i power point som vi kommer få betyg på KUL! :)

jaja, snart slutar jag och då ska jag äta lunch med sötnosen och malin och annie ;) roligt! hör av mig när jag har kommit hem! :) pusspuss/julia*

Kommentarer
Postat av: Mimmi

ny blogg, läs och komentera, kram

2009-01-20 @ 18:20:38
URL: http://backindays.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

Ha en riktigt trevlig lunch :)

kram på dej

2009-01-20 @ 18:46:01
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0