Skolmaten..

Skolmaten, som ingen gillar. De kan dom flesta hålla med om. Och vad är de hära med en ny meny. Jag tyckte själv att det lät jätte spännande när jag prata med dom som gör maten. Men dock trodde jag inte att de skulle vara så konstig mat! Vi ber om vanlig hosmanskost. Och istället for vi några konstiga biffar med nån äklig sås. Och idag currykorvs sopa. Korv och curry passar inte ihop. Sen har dom typ tagit bort all husmanskost. Det vi ville ha mer av. Dom flesta lever på sallad och vatten. Xoxo\julia*

Kommentarer
Postat av: Christelle

Hihi ja det tyckte jag också, blev så kär i de där skorna.



Gud vad jobbigt med skolmaten, blir skönare i gymnasiet! :)

2009-01-08 @ 21:11:54
URL: http://christelle.blogg.se/
Postat av: › K a т т a

Engelsk Springer Spaniel, hane som fyller fem i April ^^



--



Har bara stojat omkring, bytt domännamn och städat o sånt.

2009-01-08 @ 22:10:57
URL: http://fakkors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0