Ojoj inte mycket bloggande idag heller...

Ja ja vet att det inte blev mycket blogg idag och att det inte heller blev någon skoloutfit. Jag vet det är tråkigt att det inte blev så heller. Grejen är att jag glömde kameran. Och sen så hade jag skola till två och sen blev det stan med sanne,Hanna och Älsklingen.

Vi hade nämligen fått i uppgift av Malin och Sara att köpa något riktigt fint till våran älskling Frida Morin. Och det gjorde vi men det får ni veta på lördag för Frida läser min blogg ;) Haha.. Efter vi hade köpte hennes present så for vi till ett hemligt ställe (ni vet vars vi var Sanne,Hanna och Robin men det behöver inte nämnas här)

 Sen blev det fys på träningen och Robin kolla på kan väl inte säga att det var min bästa träning någonsin men den var okej.

Efter ånga armhävningar och situps så var vi klara. Skönt ändå. När jag hade duschat och ätit riktigt gott rostbiff och potatissallad.MUMS! och pratat med Robin ett tag for jag till Jenny och hjälpte henne att färga håret :) Och nu har hon sköljt ut den. Och nu väntar vi på resultat ;)

jennys cp virus pogram dampar som fan! s¨om det här inlägget blir konstigt.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0