Matchen är slut ! Vi tar dom nästa gång!

Första perioden : är det högt tempo ! Och övertorne leder men två eller tre p.
Andra perioden: Hänger vi inte alls med, och inga av våra bollar sitter dom får flera försök att sätta bollen mins f och vi tar ingen av våra egna returer.  då ligger vi under med en massa poäng.

Tredie perioden: Vi är till 100 % taggade och sura och ska fan i mig ta returerna! och nu jävar sitter våra bollar och vi är hårda i försvaret ! Och börjar ta alla rerurer, vi vinner perioden!
Fjärde perioden: nu jävlar har vi tagit igen mer än andra. vi tar det alla reuter och övertrone blir stressad men och vi bryter en massa pass men tillslut vann dom äöndå men inte med så rjätter mycket bara kring 15 mål eller något.

Vi tog igen itredie och sista men tjejer inget att vara ledsna över vi hade inte spelat match på flera månader och jag tycker att det var grymt starkt av oss alla att vända så där! :)Bra spelat ! Linnea, Moa, Sanna, Nikita, Jenny, Maria, Sanne , Hanna Och katarina! tror  jag inte har glömt någon

Haha jag fick höra av sannes mamma att jag var lik blondin bella ! ;)


Min älsklin och jag :) Haha Vi är riktigt snygga på denna bild!

xoxo/julia*


Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

fan vad sööta ni e :D <3

2009-01-24 @ 18:30:04
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: annie

snott bilden av mig ;) haha

2009-01-25 @ 00:12:29
URL: http://anniesavinen.blogg.se/
Postat av: nissen

Positivt att dom dycker du är lik blondinbella;)

2009-01-27 @ 21:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0