Måndag, och lovet börjar ta slut!

hejsan,
Igår färgade jag mitt hår igen. Ser lite bättre ut än igår iallafall nån slags blond färg. och sen
 var jag hemma hos min sötnos och bastade och hade spa kväll och hade jätte trevligt. Sen såg vi en film i hans boda och den var jätt flummig. sluta med att båda dog. och sen sov vi mysigt att vackna upp i hans armar i morse:)

så här  såg jag ut i början av 8an!

Mhhm, vad ska man göra idag då?;) Kanske höra ifall malin ska komma över en stund och dansa dansmatta.?
Hittade nämligen min gamla sen jag var.. Kanske 10 år. Så de kan bli ganska kul! Annars har jag ingen anning vad som händer hör av er om ni vill hitta på något ;)

xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Eleanor

shit vad tunjt hår du hadde? ;o kommer inte ihåg de :D ser ut som om du har löshår lr nå ;> <3

2009-01-05 @ 14:08:23
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0