Igår var det en av dom bästa dagarna i mitt liv!

Hejhej, Igår hade jag planerat en överasking till min sötnos! Ni kanske vet att både jag och Robin älskar att shoppa så vi skulle fara till luleå direkt efter skolan som vi slutade kavrt i 12.

Så när vi kom fram så blev det att shoppa. Köpte ett par leggins från Ginatricot som ser lite ut som skin eller något :) och en rosa kuvärr väska från ginatricot sen köpte jag min kläning som jag ska ha på mitt kalas och kanske påskdansen :) Den var lila i siden med svarta ditaljer. Köpte öven jeansleggings från Vila knallblå, En ögonskugga från HM och en skjal från Indiska. Riktigt nöjd! Ska knäppa bilder och lägga upp sen! Robin köpte en töja från MQ och en tröja från cardians eller hur fan det heter ;) Skit snygga!

Sen for vi till BoanTahi och Robin bjöd mig på en romatisk middag för två. förrät : pekingsoppa varmrät: biff med bambuskott, stekt kyckling med sötsursås och grönsöker och friterade räkor efterrät: friterade bananer med vanilj glass!<3 det var en tidig present av han! Fan gullig du är älskling!!<3 

efter att vi var riktigt mätta så for vi och skulle se Luleå Basket mot solna. Och det var riktigit kul att se dom. Luleå låg under i förtsta men sen var det lika och sen i slutet vann lulåe med 10 p. YES! Och jag lyckades fånga ett bröd som kom flyggandes så jag fixade kvällsmaten;) Hahah! Och jag vann ett mobilsmycke ;) Sen åkte vi hem med pappa och så svamllade jag och Robin på och sen så körde vi hem han! Riktigt mysig och roliig dag/Kväll!:)

Tack älskling !




 


Kommentarer
Postat av: elin

carlings, julia! carlings ;)

2009-02-02 @ 00:07:58
URL: http://elinstenudd.tk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0