Helg!

Hejhej, Okejokej nu ska jag berätta varför jag inte är så jätte aktiv just nu på bloggen! För jag ska nämligen göra okm den snart känns så tråkigt att den är bara svart vi typ :S Men det blir det ändring på snart!

Torsdags: Så var jag och robin hos malin och gjorde slingor i mitt hår :) Tack :) sen blev det att jag åt där och svammlade runt sen så kom pappa och hämta mig och när jag kom hem gick jag direkt och la mig var hellt slut!

Fredagen:
Vacknade upp efter en lång natt och skulle på idrott! Och att ha fys med tränings värk är ingen hit! jag bokstavlingen dog! Men men seen blev det typ inga seriösa lektionen för vi var typ 5 i klassen som var sjuk! Robin hoppas du mår bättre snart! och ja efter all skola så blev det stan med malin där vi tog oss en fika och så. Sen blev det sttressigt hem till mig hemta presenten och kläderna och hem till malin och fixa sig! Sen kom sanne och hämta oss och sen blev det att firra Frida. Vilket fint hus ni har gumman!

Tänkte lägga upp lite bilder sen igår:)


Johanna, Jenny, Malin och Emma :)

Frida och jag!
Grattis gumman

Sara och Sanne <3
´
Malin och sara

kropsdelar mot krops delar

och här tappar dom korten.

Grattis frida morin, Hoppas du blev glad för snö örhängerna och nagellaket och ögonskuggan!
För det såg då ut som att du belv det:) Och tack för taco pajen, SKIT gott!

xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0