Gårdagen dårå!

Ja, i fredags sov malin hos mig och vi fick för oss att mitt i allt börja laga nudlar med paprika i !:) Riktigt mumsigt! mina iallafall malins smaka konstigt ;) men men sen gick vi och la oss frö vi blev så trötta :)

Sen lördags morgonen vacknara man upp mitt i allt skriver några sms till robin och somnar om sen kommer han och väcker en och så vacknar man upp. äter frukost med malin och robin sen får malin så fick jag och robin äntligen se twilight :) jag tycker så klart att den är grymt bra men han tyckte väl inte att det var den bästa som har gjorts men att den var bra :)

Efter att vi bara har umgåts och mysigt och sett film så skrev han blogg och jag duscha och börja fixa mig till middagen.När vi kom till nattis så väntade dom bara på emlie och så. jag och emlie nilsson hade de grymt kul;) Sen blev det vitlöksbröd och sallad och glass ;) sen se barnhemet och sen sjunga singstar.

Jag förlorade typ två gånger MOhaha!:) Men min röst gick typ sönder så kunde knappt prata när jag vacknade idag.
Och idag så har jag först tagit det lungt och sen varit med malin.

Vet ni hur kul det är att åka MJÖLK vangn?:) Det är svin kul seriöst jag och malin  hittade en och låna den ett tag och så åkte vi ner för backar och det kändes som om vi var 10år igen haha !:) Man ska ha kul och jag lovar behövde verkligen något kul sen igår.

Ojoj, jag förstår mig inte på dig.trodde vår vänskap betyde mer.


 

Här kommer några bilder från middagen :)






Tack för en riktigt trevlig kväll nattis och grattis för fan!:) Hoppas du blev riktigt nöjd med din massge det kommer nog bli en skön timma för dig!:) Pusspuss/julia*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ehm, vacker jag är då. Hahah! xD

2009-01-19 @ 20:54:05
URL: http://emelienilss0n.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0