Förändring !

Hejhej, nu sitter jag framför datan för första gången idag. Det blev ingen träning för mig idag. För jag har pluggat. men tänkte berätta om min dag ;)

Vacknade och tog lite bilder på mitt då varande hår och sen blev det att fara mot skolan. hade en lektion och sen blev det att fara mot stan för att se esteterna sjunga och spela och jag satt bara och äntade på att maria som går andra året . Hon har en så underbar röst och personlighet. Efter det for jag och alla till myggan för att ära lunch trevligt var det sen bar det av att pröva båggar och robin passar skit bra i glasögon ;) sen klippte jag mig hos emelie blev riktigt nöjd!:D sen blev det slöjd och sen NO sen hem till malin och se OTH(skit bra) Sen hem och äta prata med älsklingen och träna till provet imorgon :) Och så klart se top modell 11 Love it! Och jaa. ska snart sova om ett tag så klart ;)

Så här är då min föränding

 före !


Efter


xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: asd

jävla monster

2009-02-01 @ 19:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0