Dagens;)

bilden är från  maj 08 ;D  

Har redan börjat planera helgen och det kommer gå fin fint! men börjar med en dagens lista!:)

Dagens humör:
Plugg galen
Dagens klädsel: svart långärmad tröja från gina tricot och ljus blåa jeans från bikbok och en stor röd team sportia tröja.
Dagens frisyr
:
uppsatt i en klämma:)
Dagens låt
:
Kom änglar - lasse
Dagens maträtt
:
lax soppa
Dagens bästa
:
 Att ta besluttet vilken linje jag ska gå.
Dagens sämsta
:
 Plugga till biologi prov
Dagens planer
:
 PLUGGA PLUGGA! och snacka med älsklingen i telefon :)
Dagens väder
:
KALT typ 22 minus!

Fredagens planer: idrott, plugga, se film, prov, sjukhuset, träning umgås med petra om inte robin skulle sova hos mig.

Lördagens planer:  sovmorgon , älsklingen kommer till mig, se twilight , göra mig klar fara på middag hemma hos nattis, se film , fara hem.

Söndagen: Inga planer än.

nu ska jag dricka klart mitt te och sen tvätta bort sminket och sen ta och sova så jag orkar spela handboll imorgon ;)

Xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0