Dagens Lista

Ikväll var det inget bra på tv. vilket var tråkigt det ända bra var csi men orkar inte se de. funderar på att se en film som heter wild child alla säger att den är grymt bra och då vill man ju så klart se om det är sant. så ska sitta framför datan med varmchoklad och maka och se den ivläll är det planerat hoppas det blir så också. I

morgon har vi SO.. i typ 80 min kommer bli tungt tror jag, sen är dagen ganska snabb tror ja en massa språk och slöjd och sånt :) kul. tänkte att jag lägger up en snygg bild på den parfym jag har på mig idag och ingen oyfitbild för jag är nämligen lodis idag.  


Dagens humör: Glad
Dagens klädsel: kalixbasket mjukisbyxorna, svart t-shirt från gina tricot, en svart team sportia mjukiströja.
Dagens frisyr: uppsta i en tofs och nersläppt lugg.
Dagens låt: Heavens On Fire - kiss
Dagens maträtt: plat
Dagens bästa: kyssa robin på skolan:)
Dagens sämsta: Skola
Dagens planer: Lungn film kväll :)
Dagens väder: halt

bilden har jag tagit;) xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0