Dagen HUNK

Dagens hunk förklaring
den här killen är gymt snäll, han har längre hår än mig och han är 11 år äldre än mig ;) Jag har kännt han i hela mitt liv. och då menar jag hela mitt liv. Han är nämligen en del av familjen. Han tyckte säkert att jag var riktigt irriterande när jag var liten och skulle alltid vara med han och hans kompisar. Men med tiden mognade jag. Och nu står vi väldigt nära varandra. Han flyttade till kalmar för ca 5 eller 6 år sedan mins inte riktigt. Men det jag mins är att jag började spela basket då. Tror inte att han har sett mig spela men om snarr framtid så kommer han göra det:) Han bor i en av sveriges vackraste städer. Fast jag lovar er att han saknar snön och snowboarding och skotern. Den här killen har även blivit ÅRETS HUNK NÄR HAN GICK PÅ MANHEM. Och jag kan skriva hur mycket som helst om min bror så klart!
Carl- oskar Westman

xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0