Alla bloggare har rätt att vara stolt över sin blogg!

hejhej, Tänkte bara säga vad jag tycker om en sak.

När man är en bloggare så vill man ha något att säga eller bara skriva om sin vardag eller bara skriva om vad som tänker eller bara skriva av sig lite gran. När man har en blogg är det alltid kul att det finns folk som läser den och kometerar och så. Det finns hur mycket som helst att blogga om. Musik, böker, sex, mode, fotogarfier och personliga bloggar.

Att ha blogg är ju som sagt den nya tränden men jag tycker själv att det är ingen tävlig om vem som är bäst och vem som har snyggaste disignen eller vem som känner mest. En del ser att det är så men det gör inte jag. Så klart respekterar jag vissa som vill vara bäst vill bli lika stor som blondin bella och kenza.

Men en blogg en en personlig sak man skriver med egna ord och man gör en disigne själv. Alla som är bloggare har rätt att känna sig stolt över sin blogg. bara för att nån har bloggat längre än en annan så betyder det inte att den är bättre. man kanske har just kommit igång.

Det var mina tankar iallafall ni kanske har olika men men thats life
xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Thérèse

SV: Ja verkligen men jag blir alltid så tävlingsinriktad när jag spelar basket så jag råkar alltid slå till någon, givetvis inte med mening. Men anyway haha du fattar :D

Ja, jag såg på bio då! :) Sjdå?

Kram på dig

2009-01-10 @ 19:26:12
URL: http://catbabyy.blogg.se/
Postat av: Marina

håller verkligen med dig! :)





svar: aaaah, det lät jättejätte mysigt! :D

själv har man ingen att gosa med :/ såg ni inte twilight sen då? jag har inte sett den, men planerar och vill! funderar på bio :)

pusspuss!

2009-01-10 @ 19:40:48
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Thérèse

Sv: haha ja precis! ;)

Såg yes man som även står i bloggen if you read it ;)

Okayokay mys det, kram!

2009-01-10 @ 19:41:02
URL: http://catbabyy.blogg.se/
Postat av: p

vad söt du är julia! =) du har helt rätt ;)

2009-01-10 @ 19:47:11
URL: http://petrajuntti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0