2008 krönika

Januari:
- Jennys 18års fest
- klippte mitt långa hår till kort
- blev tsm med ett äkel:S

Februari:
- Jag fyllde 15 år
- hade extremt kul med alla på min fest
- shoppade
- körde skoter
- såg film med en massa

Mars:
- Elle fyller år
- Jag och malin är med om en skoter olycka
- färgar mitt hår från brunt till blont
- Lär ut min low dans som alla på hela skolan har sett
April:
- Malin fyller år även syster
- Jag far till tunisien
- blev brun och mitt hår blektes av solen
- åt godmat och en mass araber stötte på mig
- Valborg hemma hos malin och sedan backen och sen nån annan stanns skit kul Tack för den varma motagningen ;)

Maj:
- Kalix citey festival, Karuseller och en massa kul hemma hos madde!
- Shoppa los i luleå med madde, elle, evelina, malin och en massa mera
- startade den här bloggen.
- Hade almänt kul med alla i klassen och kompisarna

Juni:
- Första konffa lägret
- slut mellan mig och det dära äklet.
- Hade grymt kul med alla kompisrar
- skolavsltning + kvällen tack för en undera kväll!
- Andra konffaläfret
- började flörta med robin<3
- tyg konffan

Juli:
- 1 juli bio med malin elle madde och annie
- 2 Juli bio med robin, den dagen blev vi även tsm! <3 våran först puss! <3
- Bada med alla i småbåts hamnen
- Piteå med madde där vi träffade några små pojkar och nån äldre som madde blev intresserad av.
- sov hos robin för första gången:)
- piteå med robin såg BWO
- var och tältade med madde , elle , evelina:)
- var i kalmar
Agusti:
- färgarde mitt blond hår till chokladbrunt
- skolan börjar
- Plugg plugg plugg
- shopping

September
-
färga mitt chokladbruna hår till röd brun.
- Middag hemma hos mig med girlsen, tack för en underbar kväll!
- fällde ett träd för fösta gången i mitt liv på naturbruksdagen!
- fick mitt första MVG i no ämnena

Oktober:
- BASKET BASKET!
- Shopping i luleå
- HSM 3 bio med robin och Annie
- prao på kiloppraktiken.
- evelinas födesledag <3 tack för kvällen ;)

November:
- jobbigt i skolan
- halloween <3
- Mycket svammel fick mitt andra `MVG i no ämnena
- sålde 151 salmikorvar , MOhahaha
-
mobil stulen

December:
- mycket i skolan
- fick MVg i alla no ämnen fick veta mina betyg
- Asvslutning
- Shoppa som fan
- Jul<3
- ett ballt nyår :D <3

xoxo/julia*


 


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Kul att höra! Den outfiten är helt klockren enligt mig.

2009-01-04 @ 18:42:05
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså herregud, 151 korvar. Och jag var så nöjd med mina 10 ;)

2009-01-04 @ 19:12:25
URL: http://linneamaijanen.blogg.se/
Postat av: marie

ja, gillar man kaffe så är det svårt att sluta men det är ju lika bra att du inte börjar.

roligt att läsa krönikan.

kram

2009-01-04 @ 20:05:43
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: johanna

Vilket roligt år du har haft! =D

2009-01-05 @ 18:38:12
URL: http://johhannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0