Utmanad Av Älsklingen

Jag har blivit utmanad!


Hur mycket är klockan just nu? 20.05
Namn? Julia Westman
Vart bor du? Kalix
Har du ätit sushi?
Inte än

Favoritglass? B&J Browne
Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? K-special.

Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej 
Har du en hund? Nej
Tror du på spöken?
 tror på andar! 

Skulle du vilja vara längre? Nej
Skulle du vilja väga mer? Nej
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej.

Kan du vifta på öronen? Nej.
Kan du slicka dig på näsan? Nej men på hakan ;) 
Kan du kolla i kors med ögonen? Klart
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja det tror jag väl
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Jo när jag sover ;)
Kan du tänka att pierca dig i naveln? aah kanske det
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Beror på vilken affär Gina så  nej :)
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Jaaao
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Joo.
Har du syskon? Ja
Har dina föräldrar ljugit för dig? Jo det har dom  
Har du borstat tänderna den senaste timmen? nej

Jag skickar vidare utmaningen till
Alla som vill göra den ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack, men kan du hjälpa mig med min header om du orkar? : )

2009-02-10 @ 09:51:43
URL: http://hannawitte.blogg.se/
Postat av: Hanna

tack, men kan du hjälpa mig med min header om du orkar? : )

2009-02-10 @ 09:51:45
URL: http://hannawitte.blogg.se/
Postat av: Hanna

med hur man får tre bilder till headern? om du vill :)

2009-02-11 @ 18:14:33
URL: http://hannawitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0