Sjuk!

Hejhej. idag gick gosip girl i repris YES! hann se det hur som helst för jag missade det igår. DET sög!
Igår spenderade jag kvällen hemma hos Jenny och vi popade popcorn och drack zingo och sång beck trevligt värre.
Hatar att vara sjuk. Men så är det ibland. Imorgon har vi prov i textilslöjden. Roligt eller inte.


Har inte pluggat något fast det är ju ganska lätt:) Hanna kom just hit med bladet vi ska plugga in. Så ska väl sätta igång och plugga. Imorgon blir det en lång dag skola till klockan tre och sen andra ärenden. Hoppas det inte tar för länge för skulle behöva gå ner på stan en sväng också :)


Så måste Robin komma till mig nån dag så vi kan se bolt som vi har velat se länge ! :) Kommer bli kul de iallafaal.
 Typ alla är sjuka. Malin är hemma och Elle med. Men jag ska nog på skolan imorgon  tror jag. Eller jag vill iallafall så tråkigt att bara sitta inne. Missade idrotten idag. jag som verkligen ville vara med. Fan!


Jo juste innan jag glömer Lilla VM är 6 mars till 6 mars ;)
Och då blir det att ladda för det också :)

Bilden som ni ser är knäppt av min älskingen sminket är gort av mig men det syns inte så mycket för det är mer en söt sminkning. Frisyren är gjors av malin!  Den synns lite si så dära men men cool bild i varje fall :)

Xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: petra

svar : enbart för att du är snyggast :) (L)

2009-02-09 @ 17:18:00
URL: http://petrajuntti.blogg.se/
Postat av: petra

svar : det är enbart för att du är så snygg :) <3

2009-02-09 @ 17:23:36
URL: http://petrajuntti.blogg.se/
Postat av: petra

det där blev lite små knasigt ;) trodde inte att det första kom fram x) mitt fel ;) x)

2009-02-09 @ 17:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0