Nån lista bara för att jag har tråk!

Ditt namn:
Julia Westman
Längd: 173
Spelar du något instrument: nej
Vem är snyggast: Robin<3
Vem vet mest om dig: Malin
Vad vill du ha just nu: vatten
Vilka sjukdomar har du: ehh? hade feber imorse ;)
Fobier:  typ Spindlar
Känner du en snygg kille: Ja men klart;)
Har du körkort: Nej
Åsikt om jultomten: han har röda kläder och bor i nordpoolen ;) 
Tycker du att du är attraktiv: Nej
Din hårfärg och frisyr: Blondt axelkort med hakiglugg..
Skolväska just nu: Min bruna skinn handväska brukar det vara:)

Har du glasögon: Neej
Hur ser din plånbok ut: En guldig som jag köpte i tunsien :)
Favorittv-program: Gossip Girl
När ska du festa nästa gång: Vet inte
Vad köpte du senast: En ny mascara
Hur mycket pengar har du: Mhmm ganska mycket ;)
Hur svarar du i telefonen hemma: Hallåå ;) och om det är hemlig hej de är julia ;)
Stjärntecken: Vattuman
Ögonfärg: Blå,grån grön;)

Kroppsform: typ timglas
Kall favoritdricka: vatten
Varm favoritdricka: Choklad
Säger ofta: Ba
Saknar du någon: JA!<3
Du fikade senast: Typ förra veckan med robin , annie och malin :)
Senast sedda film: Flickan i jordkällan :)

Hur känner du dig nu: nåå ont i huvudet;) 
Kan du laga mat: Klart, men ibland bränner jag det ;)
Vad tycker du om fötter: ja alla har det.
Är du smart: Klart!
Snarkar du: Ibland om jag är sjuk..
Är du aktiv i skolan: Joo :)
Lesbisk: Nejnej!
När och varför grät du senast: MHmm.. var nog något OTH avsnitt bara för att jag lever in mig så mycket i det :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0