Måndag! ;)

Hejhej, Till att börja med har jag namsdag så grattis till lilla mig och alla andra som heter Julia*
Då var det avklarat. Visst var det bra Elle? Idag på skolan har det inte hänt så mycket bara varit riktigt kallt! På musiken bestämdes det att Jag, Robin och malin ska sjunga. KUl vi ska fixa de så det blir bra sen. Och det är ju ännu bättre


Jaa.. efter allt som hade hänt idag for jag och Malin hem till mig och åt mackor och drack choklad och sov. Det var grymt skönt och riktigt varmt. Ni måste testa det. för det är det nya sättet för ryggvärme ;) Snart ska jag titta på något tygg mamma har tagit fram och kolla om man kan kanske sy något av det :) Sen blir der att plugga matte och bara mysa framför tven :)

Trevlig och lung måndag, Och imorgon blir det HK igen. Har verkligen längtat :) Sen på onsdag prov i matte. Är hemskt nervös.
Aja här kommer en lista och en outfit :)


dagens kläder: vita ankel sockar från HM, svarta  glänsiga tights från Ginatricot, Brun tunica från Ginatricot, Ett vitt bälte från lindex och ett par bruna tofflor från Hemtex
dagens smink : fondation ,mascara, concealer, Brun, grå och mörkbrun ögonskugga, ögonbryns penna.
dagens frisyr : Platt uttsläppt och platt lugg.
dagens låt : Robin Bengtsson - Mercy
dagens saknad : Nova gumman! <3
dagens bästa : Sova efter skolan
dagens roligaste : Musiken
dagens drog : Musik och tetris ;)
dagens köp :  två godisar på sph! =)
dagens godis : En som smaka cola och en matta som smakar jordgubb :)
dagens finaste : Robin<3
dagens humör : Trött slut och less.  
dagens sämsta : Engelskan och att missa Gossip girl IGEN! :(

Xoxo/Julia*

Kommentarer
Postat av: eleanor

ah ganska skönt :P

2009-02-16 @ 18:41:37
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sjukt snygg outfit! :)

2009-02-20 @ 19:00:07
URL: http://www.vetements.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0