Lördag!

Hejsan alla glada och mindre glada.

Jag kom juste hem från Malin. har sovit där och haft almänt kul! När vi kom dit så satt vi och såg lite let's danse och så. Sen for vi till Eleanor. Och hon höll på att bleka håret och det blev riktigt fint! Sen träffa vi Linnea också roligt att träffa henne igen. senast var det i sommar. Massa snack om stockholm och Luleå och om killar och så klart hår och kläder. ROLIGT!

Vill ha sommar den här bilden är tagen i öland förra sommarn. så mysigt att vara där nere i sverige!
Ge mig sommar nu!


Sen bar det av till malin där vi åt nudlar och satt och kolla på när lamnen tystar och malin börjar så klart må lilla så vi satt och kolla på MTV ett tag där var det  The killer live. Dom är så bra!:) Sen blev det att bara ligga och snacka och så låg vi och snacka med jozi ett tag med. Sen somnade vi.
 
Vacknade upp idag tidigt typ halv 10 och så låg vi och prata och gav varandra massage! SKÖNT
Åt  grött till frukost och såg lite tv och svamla på. ALLTID Lika kul.

Ikväll så blir det kanske att umgås med Sanne var ett tag sen nu och det kan verkligen bli kul :) lägger upp en bild hur jag ser ut idag senare också:)

Svar till miss eller mr Anonym ;)
Kul att du följer min blogg daglingen och kul att du tyckte om outfit bilden om det ni var så att du båda gångerna :) Frågestund som du bad om kommer upp på ett tag igen känns uttjatit att ha de två gånger efter varndra.
Skulle även va kul att veta vem du e ;)

xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0