Länge sedan!

har inte skrivit sen i lördags och ja jag håller med det är dåligt gjort! men så här är det att jag for till luleå och spelade en match. Medans vi spelade fick jag en smäll rakt i röstkorgen. Gör ganska ont ännu men det är sånt man får ta.vi förlorade den där matchen. Det sög.. När jag kom hem så var min systers familj hemma hos oss så jag umgicks med dom sen så kom malin så umgick vi med alla och svamlade.

Och på söndagen städade jag mitt rum så det blev riktigt fint. Och så kom älsklingen till mig och sen malin sen blev det atyt fixa mig så malin fixade håret och jag sminket och robin knäppte bilderna. Och bilderna är till min nya blogg disigne. Vi håller på att arbeta ihop bilderna och kolla vilka som blir bäst. Och så har vi gjort inbjunans korten som ges imorgon:)
Sen såg vi beck ocg svammlade och låg typ hela natten och pratade om allt :) Roligt!:)

och idag då. Vi är lediga skönt! Skönt att vackna upp i robinas armar!sen har vi svammlat på och sen blev det en sväng ner till stan ocg sen till annie och sen till mig igen ;) Idag firar jag och Robin 7 månader! <3   Vi är bäst älskling!
Nu har robin farit hem och jag har nästan lust att fara till barnstionen och gyma lite men det blir väl att ha lite hemma gym:)

Lägger upp den outfit bild :)


linne från veromoda
jeansleggings från vila
skjal från indiska
 
xoxo/julia

Kommentarer
Postat av: petra

du är så fin gumman :)

2009-02-03 @ 14:25:07
URL: http://petrajuntti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0