Klart som fan att jag är BLOND!

Lista: Om du har gjort 20 av dessa så är du "blond".

[ x ] Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag pratar.
[ x ] Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag INTE pratar.
[ x ]  Jag har gått in i en glasdörr/fönster.
[ x ] Jag har gått ur/gått in i ett fordon som ännu är i rörelse.
[ x ] Jag har skrattat åt något som jag börjar tänka på och då har folk tittat kontigt på mig .
[ x ] Jag har gått in i ett träd.
[   ] Jag har försökt slicka mig på armbågen
[ x ] Jag visste inte att Alfabetssången och blinka lilla stjärna har samma melodi .
[   ] Jag försökte just sjunga dom
[ x ] Jag har snubblat i mina skosnören och ramlat.
[ x ] Jag har satt mitt spot i halsen så jag inte har kunnat andas.
[   ] Jag har sett Matrix men förstår den ännu inte.
[ x ] Jag är/har varit blond
[ x ] Jag har i misstag fått något att fatta eld.
[   ] Jag har försökt dricka något men märkt att de kommit från din näsa.
[ x ] Jag har dräglat i sömnen.
[   ] Jag har somnat på en lektion.
[   ] Om någon säger "fjärt" så skrattar jag.
[ x ] Ibland märker jag att jag inte tänker.
[ x ] Jag har börjat berätta något men sen glömt vad det var.
[   ] Folk går oftast iväg från mig och himlar med ögonen.
[   ] Jag blir ofta ombedd att höra efter min inre röst.
[   ] Jag räknar med fingarna fast det är enkla tal som t.ex. 7+9
[   ] Jag har ätit ett kryp.
[   ] Jag gör denna gallup fast du egentligen skulle göra något viktigt.
[ x ] Jag har klätt på mig kläderna fel väg.
[ x ] Jag har sökt efter något väldigt länge men sedan märkt att du har det i handen eller fickan.
[   ] Jag har skickat kedjebrev för att jag varit rädd för "om du inte gör detta" - förbannelsen .
[ x ] Jag har tappat fat,glas eller bestick
[ x ] Jag använder ordet "smart"
[ x ] Jag använder ordet "coolt"
[   ] Mina vänner svär inte.
[   ] Jag slår i mitt huvud om jag gör bort mig.
[ x ] Jag har fallit av en stol.
[ x ] Jag ligger ibland och försöker få fram figurer ur takets mönster.
[ x ] Jag säger "ööh" flera gånger om dagen

Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0