Fredags kvällen kan börja!

hejhej, ikväll har jag varit och ätit på kina med emelie, emlelie, julia, nattis, annie och robin.. Jag och emelie hade almänt KUL! Och robin var med på ett hör dära. Emelie var lite seg och så. Men det löste sig!:) Nu bär det av till malin där jag ska sova för natten. Kul som fan att umgås med Elle och Linnea från stockholm som kom idag. KUL! sen kanske PB skulle komma ett tag med. men inge säkert sen består kvällen av malin och en massa svamel var ett bra tag sen jag sov hos henne. Genom att vi umgås mest på kvällen bara för att vi ska alltid nästan sova med våra pojkvänner :)

Kamra sladden är borta igen så. Panik ! blir ingen dagens outfit men lägger upp en bild jag knäppt med camen nyss så frå ni iallfall se en del av mig :)

LÅT FREDAGEN BÖRJA!

mössa stadium.
tunica en Lindex
kofta lindex
tights Ginatricot!

Xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: anonym

kan du inte ha en till frågestund? missade förra och jag har EN DEL frågor till dig:D

2009-02-21 @ 08:55:43
Postat av: fred

hej!!!!!!!!!!

jag kan inte säga nono ingenting bara )))i love you)))))

2009-04-21 @ 22:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0