Fredag, Idrott Luleå med Madelene! :)

Hejhej,

Det blev ett sent inlägg nu ikväll eller man kanske säger natt. Idag har jag haft fys på idrotten igen. Jobbigt att vi typ alltid har Fys när nån har en egen lektion så är det fys. Iallafall när det var jag och alla grabbar som hade det. Men börjar bli lite uttjatat. Ska kanske fråga niklas ifall jag får ha massage undervisninge eller iallfaall ha det haöva tiden och något annat den andra halvan. Efter skolan så for jag och Madelene hem till mig fixade oss och tog bussen till Luleå. Men när vi kom till bussen sprang vi först ikapp en buss som det stod töre på och vi ba ärsschh fel typ och sen var det rätt så vi fick springa till UH och hoppa på där och så skratta busschafören åt oss ;) Haha! Kul varre.

Madelene på bussen


När vi väl kom till Luleå Kunde vi inte låte bli att kolla runt lite på stan. Kärleksbutiken. Ginatricot, Hm, Och nån fin sminkafärr vi var riktigt sugan på att shoppa men när madde hade glömt sina pengar blev det lite kris. Men jag hade nog så det blev för maddes del att köpa en bloerojacka på Ginatricot :) Och För mig Robins Alla hjärtans dag present :) Och så klart presentpappret med.


Efter att vi hade svamlat runt på afärrena så fpr vi på max och åt! Maxmål med friskobröd. Tack älskling för att du lärde mig äta det! Det var riktigt gott! Efter max börja vi gå ner mot pontushallen för att träfa Petra, Amanda , Nadja och Becca. KUL. Matchen var riktigt hjämn det stod 70 - 70 och det var 7 sek kvar av matchen och LULEÅ GÖR POÄNG! FY FAN Va bra match!  Sen blev det att gå fort till busstaionen och vi hann precis med tidiga bussen, Är vi bra elller vad! Haha:)

Luleå Basket  VS Sundsvall


Söt flickorna! Becca syns inte! <3


Jag och madde på Basketen ;)

Trött på bussen!

Den här dagen var riktigt lyckad!:)
xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: petra

jag ser ju helt galen ut x) haha

2009-02-14 @ 10:29:29
URL: http://petrajuntti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0