Dagens babe uppstart!

Hallåå! nu är det dags för uppstart igen och idag har jag valt en riktigt fin tjej.

Dagens babe förklaring!
Det här är en tjej från Manhem som går i sjuan hon bor i påläng. och hon har riktigt bra smak! Måste bara säga att jag blev riktigt förvånad när jag fick höra om henne. Gennom att jag har ingen koll på sjuor. Men men. Nu för tiden har jag det på några iallafall, Min granne, Alex bror och den här tjejen Julia. Måste tilllägga att hon har ett jävligt fint namn också! Så det är helt klart ett plus. Som sagt sött utseende och härlig still. Och det är inte ofta en tjej i sjuan är redan så mode intresserad. Så ännu ett PLUS! :) Grattis Julia Du är dagens babe

xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Lillalie

Shitt vad coolt :) Tack :) Jo du och jag har värdens bästa namn <3 Kram och tack än en gång

2009-02-27 @ 08:56:53
URL: http://lillalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0