Vaknade upp till julmusik



Jag vaknade upp nyss av en massa julmusik, kan knappt tro att de är jul snart. Helt ärligt har ingen julkänsla.
Det suger hårt. Det finns typ inge snö i kalix och de är nog därför jag inte har någon julkänsla.
Inga snöbackar som barnen kan få leka i och även jag och malin får leka i. 
Förra året var vi och åkte bobb ner för en backe nära oss, men iår är det för lite snö.

 Hur många är som längtar efter att gå upp en vacker solig vinterdag, och ta skotern till någon mysig plats och grilla lite korv och sola. JAG LÄNGTAR

Det här bilden är tagen för förra vintern när jag, Hanna, Malin, Madde och Elle var ute och skulle hitta en plats att grilla på. Vi gick till backen oxh tänkte att de skulle vara ledigt, men de var det inte. Då kom madde på att vid "masten" Kan man göra upp eld. Och då gick vi dit.


Hanna och jag <3

Pusspuss /julia*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0