Imorgon är det fredag :)

Imorgon blir de en ganska lungskoldag, Matte tyska och engelska :) Imorgon får jag vet mitt resultatt i matte A ..
Jävligt jobbigt genom att del 2 kan dra åt helvete. Kan lungt säga att de inte blir några solar för mig iallafall. VILKET SUGER!

Helt halet att det bara är 7 dagar till julafton. och så mycket ska bli gjort. Har inte än inhandlat malins julklapp. Och vet ungefär vad jag vill ge åt henne. men vet inte ifall de är nån bra idé. Men de blir att fira minijulafton iår :) Kan bli riktigt kul. Med middag, film och mys! :)

Här e en bild på mig från förra julen :) Se hur mörkt mitt hår var?:O Kan bara säga att de där är den finaste brun färgen som finns. jag älskar den verkligen! :)



Pusspuss/julia*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0