13 december

Kan inte fatta att de är 11 dagar till julafton!?
Och jag har bara två julklappar kvar att handla, Malins och min mormors.

Igår var vi i luleå och julhandlade. Jag köpte kring 9 julklappar och En svart sidenliknaden kjol som jag ska ha på julafton till en röd tröja. Den var grymt söt och grymt bekväm. Och de bästa med att den var svart är att man kan ha den till nyår också med någon annan söt tröja om man vill ;)

Och genom att MAX och dag och bert var fullt igår fick vi äta någon annanstans och malin ville inte äta på thai thai så de blev matstället. Och jag säger bara ALDRIG MER jag tog fajitas och de var typ kyckling och biff i den? och de var inte speciellt gott, Så aldrig mer.

så här ser kjolen ut om man snurrar ;)


Pusspuss/julia*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0