Take Me Out!

Nu bloggen ska ni få veta en hemlighet om Julia Westman ;)

som ni vet så är jag inte den bästa när det gäller att stava och har inget intresse av att läsa böker.
Och min pojkvän älskar att läsa. Och det är juh som kul att läsa med varandra en stund innan man lägger sig för att sova. Så jag har verkligen tänkt ta tag i det där med att läsa. Men som sagt man kan juh inte börja så svårt när man inte är så bra på just svenska. Så medans älskligen läser svåra böker som stig larsson så läser jag fem bökerna.

Började i förrgår att läsa den första boken och det kanske känns konstigt när vi liigger breved och läser sånna böker men det är kul på ett sätt också.
Hur som helst skäms jag inte för att jag läser Fem böckerna, dom är ju bra på sitt sätt! :)



xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Hanna

har läst alla dom :)

2009-08-09 @ 20:34:31
URL: http://hannawitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0