Jag ska måla hela värden lilla mamma!

Hej alla trogna läsare!
Har vart lite o f f på sista tiden, men sommarlovet är ju snart slut vilket betyder att man måste njuta av varje ledig stund man har hahah! Nåå, de senaste dagarna har jag bott här hos Robin, vi har målat hans boda och en annan boda bredved. De vart skit fint! Rött med vita knutar, så nu är den lika fin utvändigt som invändigt! ; )
Kvällen har senderats då här hos Robin, har kollat på Miss Parple med hans mamma hahah, och så har vi bakat potatisbakelser, JAG ÄLSKAR DEET! ; )

Imorgon vet jag inte vad planerna är, de får man se. Något som redan är planerat är en luleåtripp med Robin på fredag eller nån dag nästa vecka, shopping shopping shopping! ;D


Jag som målare ; )


Va rååååkades ha lite färgkrig, så den kvällen spenderades med att ducha så många gånger som möjligt, skrubba och ta bort färg med nå t-sprit (tror jag de hette) och vi har ännu kvar färg lite överallt ; ) Hahha

Nu ska vi ta en härlig spa stund med bastu, tända ljus, ansiktsmask mm...
Kram på eer! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0