Höstens trender

Hösten börja komma mer och mer nu.

Och alla butiker Rear ut alla sommar kläder.

För er som har börjat titta lite på nyheterna och undrar vad det är ni ska ha på er under hösten så kommer höstens trender här.


Päls
det är alltid snyggt och trendigt att ha lite päls men helst fuskpäls. 
Och vad gör dig inte varmare än en varm päls mössa!


Galna mönskter som gör att varje plagg  ser ut som ett konstvärk.
galna former eller galna mönster och färger. Det här är ett exempel på en galen form.
Super snygg! men inget man skulle kunna gå med i kalix.
Men skulle tänka mig den i lite längre variant och som göra den mer stilren överbrösten så blir det en snygg brudklänning! :)


Spets
Något som är galet hett i höst är ju spets. Du kan ha det överallt. 
Underkläder, Kjolar, blusar, linnen och sånt.  Super hett! :)
 

Sammet
är tillbaka igen. Super mysigt tygg. men personligen vet jag inte om jag har fallit för det ännu.
Men jag kanske ändrar mig vem vet! ;)


Maskulint
det som är inne i höst är att vara som en liten "pojkflicka"  ni vet keps och väst och kavaj. Riktigt hett! :)
Tummen upp för den här stillen

Några andra saker som är trendigt till hösten är! :)




Den vita blusen
så sjukt snyggt!


Hög midja
lever kvar till hödsten


Lång kofta!
mysigt och skönt med en lång mysig kofta som man
kan värma sig i eller bara gossa med! :)


den lilla svarta
på denna bild har blondin bella en grymt snygg svart kjort klänning.
En kort svart klänning är skit hett i höst! :)


pennkjolen
skit snyggt till en vit blus :)


här har ni då några av höstens trender.
Ha det bra! xoxo/julia*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0