Ett bra tag sedan nu!


Har inte skrivit på ett bra tag så tänkte berätta vad som har hänt i mitt liv;)
Till att börja med har jag sovit med Robin typ varaje dag! Riktigt mysigt och vi har dampat riktigt mycket!

Har även varit i Luleå med Robin och hans mamma. Då köpte älsklingen ett par chinos, en tshirt, en cardigan, en jacka, en till tshirt och en långärmad tshirt! riktigt nice! Jag köpte då :

  • Vitt långt linne från GinaTricot
  • Svart långt linne från Ginatricot
  • Leopardmönstrad oversize tröja från Ginatricot
  • Rosa/lila randig oversize tröja från Ginatricot
  • Svarta jeansleggins från GinaTricot
  • Två par leggings från Gina tricot
  • Vit oversize tunica/ tröja från Ginatricot
  • Svart stickad cardigan från HM
  • Vit oversize tunica från HM
  • Grå skin väska från HM
  • Tre par örhängen från Åhlens
  • en grå sjal från Åhlens
  •  En lila/svart tiger sjal från Cubus.

  •  



    xoxo/Julia*

    Kommentarer
    Postat av: sara

    HM är bäst alltså=) snygg tröja på bilden!

    2009-08-24 @ 16:08:28
    URL: http://shechic.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    har du slutat att blogga?

    2009-08-26 @ 21:29:06
    Postat av: EW

    Tja! Nu har jag länkat dig. kan du länka mig också?:)

    2009-08-27 @ 13:04:04
    URL: http://ewennberg.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0