1år och 1 månad med dig älskling min! <3

Gbg bilderna får vänta! Så mycket att lägga in ;) men alla kommer ju inte med iallafall men ändå! :)
Och några har ni juh redan sett! ;)

Igår for jag och umgick med jozie och Malin och så fick vi förr oss att vi skulle fara till adam och kolla film och så.
Han var juh ändå inte hemma. Skit kul vi såg nya beck kuriren och i tacket lysser stjärnona och en film som var typ som american pie. SKIT kul. sen fixade jozie sina naglar också ! Vilket på miner mig att jag kanske ska fara till made och be dom fixa mina :)

Har ju ändå fått ganska långa nu...
Imorgon ska älsklingen sova här myspys! :)

Idag är det 1 år och 1 månad med robin! <3 Och det känns helt underbart!
vi är fan skapade för varandra! <3
Fan va jag älskar dig! <3

haha, ganska flummig bild det var typ 100 grader hos mig så! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0