Påskdans även våran 9 månaders dag! <3 + bilder från dansen :)

Hejhej, alla söta och rara.
Som ni har märkt ahr jag tafit bort musiken;) Haha..

Tänkte berätta om gårdagen som började med att fara till änglagården brukar va skit kul emd en massa lekar och sånt. men igår var det inte lika kul.. Ähh slutade tidigare och vi drog ner på stan och fixade det sista inköpen innan påskdansen. Sen for Älsklingen och Klippte sig. Sen bar det av till vårnafjärn och fixa sig. Krong 6 for vi till dansen. Dät alla var redan. Kul att dansa och träffa alla. Det var nice.. Även många med likadan kläning som mig vad spelar det för roll?:)

När det var dags för dans tävling så tänkte inte jag och robín vara med på foxstrotten men det blev att vi var med och sen kom sanne och liang som även tog hem det Grattis. men det var juh kul att man tog sig i finall ibåde foxstrot och bugg. Dugg körde vi en lite speciallera med shake that ass, Typ ;) ´Men robin fick så ont i ryggen så blev inge mer dansande för oss efter tävlingen och blev att fara hem tidigt.

Något som var grymt irriterande var att man inte fick ta upp jackorna dit up. Irriterande , när vi kom hem åt vi en liutn macka och ställde oss i årdning och sen blev det att lägga sig. Mysigt!

Idag vaknade man med älsklingen mysigt. Drömde sjuka drömar!
menmen , det blev frukost framför tv och lite maimi INK. Hade sett det avsnittet förr :)  Sen blev det att sola lite ute och bara svammla på som vanligt:) När Robins mamma kom hem bar det av till haparanda för dom skulle kolla på ett PS3 men det var något tjorv :S  Så vi åkte i onödan. Men kul var det att sjunga i bilen med Robin. Vi skulle fan äga i melodifestivallen ! DE NI!

Bilder från påskdansen

Annie, Sanne, Madde, Hanna, Evelina, Sabbe, Frida, Sara , Jag och Malin


Malin och madde

Folk

Sanne

Robin persson

En alexander


Jaag och Madde

Outfirbild på mig och madde

En Henna

En Johannes

Lina och Elin

Nattis, Jag och Annie

Min Älskade pojkvän på varan 9 månadersdag!

Fredde och Sabbe
 
Vinnar paret! :) Grattis, Och kvällens sista bild.

xoxxo/julia'

Kommentarer
Postat av: ..

är det där Alexander Englund??

2009-04-07 @ 17:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0