hur mycket IQ har jag igenkligen?

Hur IQ befriad är jag?

Jag har...?
( ) ...låst in mina moppednyc klar i mopeden?
(x) ...sprayat hårspray i ögat?
(x) ...trasslat in mitt hår i hårborsten?
( ) ...gått in i en lyktstolpe?
(x) ...fått tuggummi i håret?
( ) ...fastnat med tungan i ett räcke på vintern?
( ) ...slagit sönder ett glas när jag ska hålla tal?
(x) ...missat blomkrukan när jag skulle vattna blommorna?
( ) ...trampat barfota på en igelkott, geting eller liknande?
(x) ...tagit på vänsterskon på högerfoten och tvärt om?
(x) ...slagit mig på fingret med en hammare?
(x) ...snubblat på en fotboll?
( ) ...gett kattmat till din hund?
(x) ...kallat en lärare för mamma eller pappa?
(x) ...sprungit på ett litet barn?
( ) ...gått i en vattenpöl med ett hål i skosulan?
( ) ...tryckt in min nyckel i fel skåp i skolan och försökt att öppna?
(x) ...frågat vart min mobil är när jag håller den i handen?

Antal poäng: 9

Multiplicera nu resultat med 5!    
Resultat: 9 x 5 = 45%

00-30% Du är rena geniet
30-55% Du kan ju vara smartare
55-80% Du  kanske skulle gå ett extra år i skolan.
80-100%  Sök hjälp


Kommentarer
Postat av: Lillalie

Jo det håller jag med dig om :)

2009-04-04 @ 14:45:51
URL: http://lillalie.devote.se
Postat av: Madeleine

Hehe ja en liten going e hon allt.. Dom här frågorna tänker ja nog allt sno av dig hehe..

2009-04-04 @ 15:34:10
URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0